Logowanie

 

Wydział Architektury

Zapisy

Zapisy komputerowe na zajęcia na semestr letni 2023/2024 r.

1. Rejestracje/Zapisy na przedmioty wydziałowe w semestrze letnim 2023/2024 odbywać się będą w systemie USOS https://web.usos.pwr.edu.pl według poniższego harmonogramu:

tabela_zapisy_01.jpg

2. Harmonogram terminów korekt rejestracji/zapisów na przedmioty wydziałowe:

tabela_zapisy_02.jpg

UWAGA: w godzinach od 15:30 do 07:30 oraz dni wolne od pracy można dokonywać korekt samodzielnie w systemie, a ewentualne problemy związane z rejestracją na zajęcia należy zgłaszać tylko drogą mailową (zapisy_W1@pwr.edu.pl).

Prosimy o niepodpinanie w systemie USOS przedmiotów pod etap studiów.

3. Rejestracja/Zapisy na przedmioty ogólnouczelniane prowadzona będzie w następujących terminach:  23 i 26 lutego 2024, korekty 26 lutego 2024 od godziny 14:15  http://www.akz.pwr.edu.pl/

W związku ze zbliżającymi się ogólnouczelnianymi zapisami na lektoraty w semestrze letnim 2023/2024, uprzejmie informujemy, że wszystkie niezbędne informacje dotyczące zapisów oraz realizacji lektoratów znajdują się na stronie internetowej SJO. Zapraszamy do zapoznania się z nimi przed zapisami ogólnouczelnianymi. Prosimy również o uważne zapoznanie się z Regulaminem Zapisów (USOS – Zapisy).

W razie pytań lub wątpliwości dotyczących programów nauczania oraz realizacji poszczególnych lektoratów prosimy o kontakt z Kierownictwem SJO:
• Język angielski: Kierownik Zespołu Języka Angielskiego – Pani Dorota Pytel (dorota.pytel@pwr.edu.pl)
• Język niemiecki: Kierownik Zespołu Języka Niemieckiego – Pani Beata Brocka (beata.brocka@pwr.edu.pl)
• Język francuski, hiszpański, japoński i rosyjski: Kierownik Zespołu Języków Romańskich i Słowiańskich – Pani Ewa Dmowska (ewa.dmowska@pwr.edu.pl)
• Język polski: Kierownik Ośrodka Języka Polskiego i Angielskiego dla Cudzoziemców – Pani Anna Dudek-Kajewska (anna.dudek-kajewska@pwr.edu.pl)

W razie pytań lub wątpliwości dotyczących zapisów prosimy o kontakt z Panią Katarzyną Dryjańską (Asystent ds. Obsługi Procesu Dydaktycznego) – zapisy-lektoraty@pwr.edu.pl

W kwestii zaliczenia lektoratu na podstawie uzyskanego certyfikatu językowego, prosimy o zapoznanie się z zasadami uznawalności ocen oraz obowiązującą listą certyfikatów. W razie dodatkowych pytań prosimy o bezpośredni kontakt z Panią Izabelą Koszutską (Koordynator ds. Uznawalności Certyfikatów oraz Kursów Certyfikatowych) – izabela.koszutska@pwr.edu.pl.

Dodatkowo, w czasie zapisów, zapraszamy studentów na konsultacje z Panią Agnieszką Florczyk, Zastępcą Dyrektora SJO ds. Kształcenia Stacjonarnego i Rozwoju Kadry (MS Teams – 26 lutego 2024 o godzinie 12:00).


W dniu 5.02.2024 r. (dla studentów etapów wyższych niż I), oraz w dniu 22.02.2024 r. (dla studentów nowoprzyjętych) zostaną aktywowane, a tym samym staną się widoczne na portalu USOS zapisy ogólnouczelniane. W przypadku, gdy student, semestru wyższego niż I, w dniu 5.02.2024 r. po godz. 16:00, po zalogowaniu się do swojego profilu na witrynie WEB USOS (mój usosweb), nie widzi kolejek zapisowych, do których został przypisany powinien to zgłosić za pośrednictwem studenckiego adresu e-mail do dziekanatu własnego wydziału w nieprzekraczalnym terminie, do 7.02.2024 r. Dziekanat w terminie do 9.02.2024 r. przekaże dane do Działu Kształcenia.

Wszystkie zgłoszenie po 9.02.2024 r. będą obsługiwane jako dodanie uprawnionego studenta do ostatniej tury zapisowej. Korekta przypisania do kolejek zapisowych nastąpi w dniu 12.02.2024 r.

W przypadku gdy nowo przyjęty student, po zalogowaniu się w dniu 22.02.2024 r. do swojego profilu na witrynie WEB USOS (mój usosweb), nie widzi kolejek zapisowych, do których został przypisany powinien to zgłosić do dnia 22.02.2024 r. za pośrednictwem studenckiego adresu e-mail do dziekanatu własnego wydziału, natychmiast (w tym samym dniu). 

4. Instrukcja- Rejestracja na przedmioty

5. Wszystkie problemy dotyczące zapisów prosimy zgłaszać mailowo na adres zapisy_W1@pwr.edu.pl w temacie wpisując rodzaj problemu (np. brak miejsc w grupie).
W treści prosimy o opisanie problemu z podaniem dokładnych danych (kierunek, roku studiów, kod przedmiotu, termin).
Maile należy wysyłać ze studenckiego konta pocztowego, maile z kont prywatnych nie będą rozpatrywane.

6. Zapisy na przedmioty realizowane AWANSEM  – studenci będą zapisywani administracyjnie na podstawie podań z pisemną zgodą Prodziekana ds. kształcenia. Podanie takie należy złożyć w Dziekanacie.

Pliki do pobrania

arc_zapisy_semestr_letni_2023_2024_zestawienie_kursow.pdf [ .pdf ]

gpa_zapisy_semestr_letni_2023_2024_zestawienie_kursow.pdf [ .pdf ]

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję